Leden

Vacatures bij de Walden Group in Oss

Walden, opgericht in 1951 in Zuid-Frankrijk, is een onafhankelijk familiebedrijf. In de afgelopen 70 jaar heeft Walden een groep opgebouwd die gespecialiseerd is in farmaceutische logistiek. Het transporten en verzorgen van logistieke oplossing voor producten voor de gezondheidszorg. Ondersteund door een uniek netwerk en gespecialiseerde kennis heeft Walden de nummer één positie in Europa bereikt. Walden heeft kantoren in 12 landen en meer dan 50 vestigingen in Europa, van waaruit we producten leveren naar meer dan 200 landen wereldwijd.

Walden wordt ondersteund door meer dan 5.000 medewerkers, die volledig verantwoordelijk zijn voor de dienstverlening over het gehele wereldwijde netwerk. De efficiënte organisatie maakt het mogelijk snel te reageren op de voortdurend uitdagende eisen van de klant.

Walden verzorgt een one-stop-shop propositie voor logistiek en distributie voor farmaceutische, diagnostische en medical device bedrijven. Met een klantgerichte aanpak biedt Walden oplossingen met 5 business units; Movianto (& CSP), TransPharma International, Eurotranspharma, Ciblex en Pharma Pilot.

Walden is zich bewust van zijn belangrijke rol in het beschikbaar maken van geneesmiddelen, diagnostica en medische hulpmiddelen. Innovatie is de essentie van waarde creatie voor onze klanten. Wij innoveren om invloed uit te oefenen op de markten waarop wij actief zijn, wij innoveren in de manier waarop wij werken zodat onze voetafdruk op het milieu groener wordt dan voorheen en wij geloven dat innovatie de sleutel is tot het verbeteren van onze groei en winstgevendheid. Om te kunnen innoveren en onze klanten optimaal te bedienen moeten we eerst goed kunnen analyseren.

_________________________________________

2 Transport Planners (fulltime)Movianto

De Transport Planner is het directe aanspreekpunt van de chauffeurs en rapporteert aan de Transport Supervisor. Als planner houd je, je dagelijks bezig met het organiseren van transport en het instrueren & begeleiden van chauffeurs. In eerste instantie ben je ondersteunend aan het project Covid-19 team, afhankelijk van de duur van het project richt je je daarna volledig op de afdeling transport.

Plannen is vooruitkijken en uitstippelen. Als planner bij Eurotranspharma kijk je naar de toekomstige planning en denk je samen met je team na over de best mogelijke oplossing voor uitdagingen waar je tegenaan kunt lopen.

Ben je bekend met (internationale) logistieke dienstverlening in de Healthcare sector en houd je van een dynamische baan? Dan is deze rol je op het lijf geschreven. Samen met onze opdrachtgevers dragen wij dagelijks bij aan de gezondheid van mensen vanuit ons kwaliteitsbewustzijn ‘Making Healing Happen’.
Alle werkzaamheden verricht je conform de GMP/GDP en ISO richtlijnen. Tenslotte doe je dit allemaal op een veilige en milieubewuste manier.

De werkzaamheden

  • Opmaken en organiseren van de algehele planning van materieel en chauffeurs;
  • professionele communicatie, pro actieve houding en organisatie naar het chauffeurs team, opdrachtgevers, externe vervoerders en overige operationele afdelingen;
  • verzorgen van alle administratie op afdeling Transport;
  • een goede samenwerking met de nachtdienst i.v.m. een correct verloop van de crossdock processen en eventuele aansturing en/of begeleiding hierin;
  • organiseren van het onderhoud en veiligheid van het wagenpark en alle bijbehorende en gerelateerde zaken. Een goede communicatie met de diverse partners hieromtrent;
  • opvolgen en organiseren van alle bijkomende wettelijke eisen omtrent wagenpark en transport reglementen;
  • een correcte opvolging van alle transport systemen en het initiëren van eventuele verbeteringen en/of ontwikkelingen hierin;
  • deelnemen aan projecten en projectgroepen en hier proactief & ondernemend in acteren;
  • je werkt in een rooster, de ene week een dagdienst van 08:00 – 17:00 uur en de week erop een avonddienst van 13:00 – 22:00 uur.

Wij vragen

Eurotranspharma is gebouwd op onze 5 kernwaarden: Kwaliteit – Klantgerichtheid – Integriteit – Innovatie – Vreugde. Wij verwachten dan ook dat onze nieuwe collega deze kernwaarden draagt!
Een planner met ervaring binnen een transport afdeling binnen de logistiek die sterk in zijn of haar schoenen staat! Daarnaast is een passie voor transport en voertuigen onmisbaar in deze functie. En verder:

  • Minimaal MBO/HBO denk en werk niveau;
  • enkele jaren ervaring binnen een soortgelijke functie in een logistieke organisatie;
  • ervaring in de healthcare is een sterke pré;
  • de eigenschappen ‘stressbestendig, flexibel en collegiaal’ passen helemaal bij jou;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden en een oplossingsgerichte instelling;
  • je kan secuur en nauwkeurig werken;
  • kennis van TANS/TALIS en Atlas/Cadis is een pré. Atlas/Cadis wordt het nieuwe systeem op termijn;
  • goede kennis van Nederlandse en Engelse taal zowel mondeling en schriftelijk;
  • goede kennis in Microsoft Office (Word, Excel en PowerPoint).

Wij bieden

Als jij wil werken bij een ambitieuze, jonge, dynamische en internationale organisatie dan zijn wij de juiste werkgever voor jou! We bieden:

  • Een leuk, gezellig, hardwerkend, gedreven en succesvol team;
  • veel aandacht voor scholing en ontwikkelmogelijkheden;
  • werken in een bedrijf waar kwaliteit voor kwantiteit gaat – First Time Right;
  • werken bij een bedrijf waar successen worden gevierd en waar iedereen even belangrijk is;
  • waar we geven om diversiteit en waar we maatschappelijk betrokken zijn;
  • ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open!;
  • een goed arbeidsvoorwaardenpakket;
  • uitdagend werk om helemaal in op te gaan, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent.

Ben je enthousiast geworden? Stuur dan je cv met een korte motivatie naar HR-NL@movianto.com Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Loes Naderman – HR Officer, via telefoonnummer: 06-27133291. Je sollicitatie ontvangen wij graag voor 17 augustus 2021.

_________________________________________

Supervisor Warehouse (fulltime)Movianto

De Supervisor is de man of vrouw in het Warehouse die zorgdraagt voor een optimale aansturing van medewerkers en processen binnen de site. Je stuurt direct drie teamleaders aan en indirect ongeveer 20-40 fte. Je houdt het overzicht over het gehele proces, maar je signaleert ook knelpunten voor verdere optimalisatie. Je creëert draagvlak voor je ideeën en samen met je collega-supervisors stel je op projectmatige wijze verbeterdoelstellingen op. Daarnaast kent de rol van Supervisor diverse HR-gerelateerde taken. Zo voer je regelmatig coaching- en ontwikkelgesprekken, maar is ook casemanagement in geval van verzuim onderdeel van je werk.

Ben je bekend met (internationale) logistieke dienstverlening in de Healthcare sector en houd je van een dynamische baan? Dan is deze rol je op het lijf geschreven. Samen met onze opdrachtgevers dragen wij dagelijks bij aan de gezondheid van mensen vanuit ons kwaliteitsbewustzijn ‘Making Healing Happen’.

Alle werkzaamheden verricht je conform de GMP/GDP en ISO richtlijnen. Tenslotte doe je dit allemaal op een veilige en milieubewuste manier.

De werkzaamheden

  • Werken in een jonge, dynamische en snelgroeiende omgeving. Jij kunt op alle niveaus goed communiceren en je krijgt daar ook energie van!;
  • leidinggeven en coachen van de teamleiders, warehouse employees en uitzendkrachten en bevorderen van de flexibele inzet;
  • voeren van werkoverleg, periodieke beoordelings- en functioneringsgesprekken en verzuimbegeleiding in samenwerking met teamleiders;
  • zorgdragen voor een correcte toepassing en naleving van het kwaliteits- en veiligheidsbeleid;
  • verdelen van werkzaamheden (ontvangst, opslag, orderpick, controle en belading) en instrueren omtrent werkwijze;
  • plannen van processen;
  • controleren van de werkuitvoering en de voortgang;
  • optreden als kritische sparringpartner die altijd het beste resultaat wil behalen;
  • zorgen voor de aanwezigheid van de nodige hulpmiddelen ter optimalisering van de uitvoering;
  • controleren van voorraden en periodiek zorgdragen voor inventarisaties en rapportages hieromtrent;
  • opstellen van doelen en deze willen behalen. Of het nu gaat om de optimale bezetting van jouw shift of het behalen van de targets;
  • adviseren over beleidskwesties en doen van verbetervoorstellen over structurele knelpunten;
  • deelnemen aan projecten ter optimalisering van de werkprocessen en het doen van verbeteringsvoorstellen;
  • bijhouden van performance en productiviteitsmetingen;
  • verrichten van voorkomende werkzaamheden en de bereidheid te assisteren indien noodzakelijk bij hoge werkdruk, ziekte en verlof van collega’s.

Wij vragen
Movianto is gebouwd op onze 5 kernwaarden: Kwaliteit – Klantgerichtheid – Integriteit – Innovatie – Vreugde. Wij verwachten dan ook dat onze nieuwe collega deze kernwaarden draagt! Ook verwachten we de volgende competenties:

  • HBO werk en denkniveau, bij voorkeur een opleiding in de logistiek;
    hoog niveau van kwaliteitsdenken;
  • enkele jaren leidinggevende ervaring bij voorkeur in de healthcare logistiek;
  • een sterk analytisch en oplossend vermogen, je weet de vertaling te maken van data naar acties;
  • goed kunnen presteren onder hoge werkdruk;
  • sterk in het formeren van een team en het coachen van leidinggevenden t.a.v. het voeren van ziekteverzuim-, beoordelings- en functioneringsgesprekken;
  • flexibel in je werktijden, om toerbeurten ook bereid in de weekenden te werken;
  • goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • goede kennis van Microsoft Office (Word, Excel en PowerPoint);
  • kennis van SAP BO en Kronos is een pre.

Wij bieden
Als jij wil werken bij een ambitieuze, jonge, dynamische en internationale organisatie dan zijn wij de juiste werkgever voor jou! We bieden:

  • Een leuk, gezellig, hardwerkend, gedreven en zeer succesvol team;
  • veel aandacht voor scholing en ontwikkelmogelijkheden;
  • werken in een bedrijf waar kwaliteit voor kwantiteit gaat – First Time Right;
  • werken bij een bedrijf waar successen worden gevierd en waar iedereen even belangrijk is;
  • waar we geven om diversiteit en waar we maatschappelijk betrokken zijn;
  • ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open!;
  • een goed arbeidsvoorwaardenpakket;
  • uitdagend werk om helemaal in op te gaan, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent;

Ben je enthousiast geworden? Stuur dan je cv met een korte motivatie naar HR-NL@movianto.com.
Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Jan Dolstra, Warehouse Manager, via telefoonnummer: 06-31787824. Je sollicitatie ontvangen wij graag voor 10 augustus 2021.

_________________________________________

Wagenparkbeheerder (fulltime)Eurotranspharma Netherlands

De Wagenparkbeheerder is verantwoordelijk voor het gehele wagenpark van Eurotranspharma Netherlands. Als wagenparkbeheerder houd je, je dagelijks bezig met het organiseren, controleren en vernieuwen van onze voertuigen. Je zorgt ervoor dat het team op de hoogte blijft van wijzigingen in bestaande procedures en het ontstaan van nieuwe procedures. Je draagt zorg voor een goede overdracht van verantwoordelijkheden en taken in geval van geplande en ongeplande afwezigheid.

Ben je bekend met (internationale) logistieke dienstverlening in de Healthcare sector en houd je van een dynamische baan? Dan is deze rol je op het lijf geschreven. Samen met onze opdrachtgevers dragen wij dagelijks bij aan de gezondheid van mensen vanuit ons kwaliteitsbewustzijn ‘Making Healing Happen’.
Alle werkzaamheden verricht je conform de GMP/GDP en ISO richtlijnen. Tenslotte doe je dit allemaal op een veilige en milieubewuste manier.

De werkzaamheden

  • De wekelijkse planning van de garage en het wagenpark voor zowel voertuig als koelmotor in samenspraak met de dienst planning;
  • instaan voor herstelling en depannage van het rollend materieel, bestellingen van onderdelen uitvoeren en opvolgen, administratief beheer en opvolging;
  • opvolging van de verzekeringen van het wagenpark;
  • facturatiecontroles;
  • inschrijvingen van nieuwe voertuigen in het wagenpark;
  • controle op de staat van een voertuig: netheid (interieur en exterieur), technische staat van een voertuig zoals olie peil, koelvloeistofpeil e.d., banden, schades verlichting etc;
  • controleert op de aanwezigheid van de juiste documenten zoals vergunningen (Niwo), kenteken, groene kaart, tankpasje e.d;
  • werken volgens de GDP regelgevingen de bestaande huisregels.

Wij vragen
Eurotranspharma is gebouwd op onze 5 kernwaarden: Kwaliteit – Klantgerichtheid – Integriteit – Innovatie – Vreugde. Wij verwachten dan ook dat onze nieuwe collega deze kernwaarden draagt!
Een planner met ervaring binnen een transport afdeling binnen de logistiek die sterk in zijn of haar schoenen staat! Daarnaast is een passie voor transport en voertuigen onmisbaar in deze functie. En verder:

  • Minimaal MBO denk en werk niveau;
  • enkele jaren ervaring binnen een soortgelijke functie in een logistieke organisatie;
  • goede kennis van Nederlandse, Engelse en Duitse taal zowel mondeling en schriftelijk;
  • de eigenschappen ‘stressbestendig, flexibel en collegiaal’ passen helemaal bij jou;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden en een oplossingsgerichte instelling;
  • je kan secuur en nauwkeurig werken;
  • je bent in bezit van een geldig rijbewijs (tenminste B) en van een interntransport certificaat;
  • werkt volgens de geldende veiligheidsprocedure.

Wij bieden 

Als jij wil werken bij een ambitieuze, jonge, dynamische en internationale organisatie dan zijn wij de juiste werkgever voor jou! We bieden:

  • Een leuk, gezellig, hardwerkend, gedreven en succesvol team;
  • veel aandacht voor scholing en ontwikkelmogelijkheden;
  • werken in een bedrijf waar kwaliteit voor kwantiteit gaat – First Time Right;
  • werken bij een bedrijf waar successen worden gevierd en waar iedereen even belangrijk is;
  • waar we geven om diversiteit en waar we maatschappelijk betrokken zijn;
  • ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open!;
  • een goed arbeidsvoorwaardenpakket;
  • uitdagend werk om helemaal in op te gaan, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent.

Ben je enthousiast geworden? Stuur dan je cv met een korte motivatie naar HR-NL@movianto.com Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Martijn van der Locht Transport Supervisor, via telefoonnummer: 06-34370909. Je sollicitatie ontvangen wij graag voor 16 juli 2021.

_________________________________________

Strategic Account Lead (fulltime) – Walden Group

De Strategic Account Lead speelt een belangrijke rol in Walden’s commerciële team. De Strategic Account Lead zorgt voor de algemene coördinatie van het strategisch account beheer in Walden. De Strategic Account Lead heeft een voorbeeld rol voor de gehele organisatie wat betreft strategisch account management en is de persoon verantwoordelijk voor het verbeteren van het strategisch accountmanagement binnen Walden. Hierbij wordt nauw samen gewerkt met de sales teams in de verschillende business units in de verschillende landen. De Strategic Account Lead zal zelf ook verantwoordelijk zijn voor een aantal strategische accounts.

Rol

  • Strategisch Accountmanager voor een aantal strategische accounts
  • Verbeteren en uitdragen van Walden’s strategisch account management
  • Coördinatie van het strategisch account beheer binnen Walden
  • Actief bijdragen aan het verbeteren en effectiever maken van Walden’s commerciële organisatie

Competenties

Walden is gebouwd op onze 5 waarden: Kwaliteit – Klantgerichtheid – Integriteit – Innovatie – Plezier. Wij verwachten dan ook dat onze nieuwe collega deze kernwaarden uitdraagt! Daarnaast verwachten wij de volgende competenties:

  • Klantgerichtheid en excellente commerciële vaardigheden
  • Relaties opbouwen en bijhouden
  • Overtuigen en indirect beïnvloeden
  • Coachen, trainen en leiderschap tonen
  • Probleemoplossend vermogen – analyseren, structureren, plannen en organiseren
  • Samenwerking in teamverband in een internationale, multiculturele en meertalige omgeving
  • Communicatieve vaardigheden
  • Kennis van logistiek in de gezondheidszorg
  • Universitair diploma in verkoop, bedrijfskunde of een relevant vakgebied
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als strategisch account manager, key account manager of commercial excellence manager
  • Positieve persoonlijkheid die passie, energie en uitmuntendheid in uitvoering brengt in zijn/haar werk
  • Vloeiend in Engels (mondeling en schriftelijk) en ten minste één andere Europese taal (mondeling en schriftelijk). Kennis van andere Europese talen is een pluspunt.

Wij bieden

Als je wilt werken voor een ambitieuze, jonge, dynamische en internationale organisatie, dan zijn wij de juiste werkgever voor jou! Wij bieden:

  • Een snel groeiende innovatieve ondernemende omgeving en een geweldig team
  • Alle mogelijkheden om onderscheidend te zijn bij het opzetten van strategisch account management
  • Een internationale organisatie met een essentiële rol in de voorziening van geneesmiddelen, diagnostica en medische hulpmiddelen

Heb je interesse voor deze vacature en beschik je over de kwalificaties en vaardigheden die wij nodig hebben? Stuur dan je CV met motivatiebrief in het Engels naar HR-NL@movianto.com t.a.v. Floris van Haselen, Business Development Director van Walden.

Graag ontvangen wij uw sollicitatie voor deze vacature 15 juli 2021.

_________________________________________

Commercieel Analist (fulltime) – Walden Group

De Commercieel Analist heeft een belangrijke rol in Walden’s commerciële team. De Commercieel Analist zorgt voor dataverzameling, datastructurering en data-analyse voor ons bedrijf. Hij/zij speelt een vitale rol in onze commerciële functie om data gedreven inzichten te verschaffen in de markten, onze klanten, ons bedrijf en onze diensten. De Commercieel Analist signaleert trends en genereert commerciële ideeën om het commerciële succes van ons bedrijf te verbeteren. De commercieel analist is sterk betrokken bij de ontwikkeling van klantvoorstellen door middel van data- en netwerkanalyses en het voorbereiden van de inhoud van deze voorstellen. De commercieel analist werkt nauw samen met de sales teams in de verschillende business units in de verschillende landen.

Rol

  • Verzorgen van data en netwerk analyse en master data management
  • Opzetten en bijhouden van prijs modellen
  • Ontwikkelen van prognoses en commerciële proposities
  • Actief bijdragen aan het verbeteren en effectiever maken van Walden’s commerciële organisatie

Competenties                                                                                                                                            

Walden is gebouwd op onze 5 waarden: Kwaliteit – Klantgerichtheid – Integriteit – Innovatie – Plezier. Wij verwachten dan ook dat onze nieuwe collega deze kernwaarden uitdraagt! Daarnaast verwachten wij de volgende competenties:

  • Analytisch denken
  • Probleemoplossend vermogen
  • Financiële modellering
  • Communicatieve vaardigheden
  • Samenwerking in teamverband in een internationale, multiculturele en meertalige omgeving
  • Communicatieve vaardigheden
  • Universitair diploma in wiskunde, statistiek, econometrie, economie of data management
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring en kennis op het gebied van analyse en modellering
  • Kennis van logistiek
  • Positieve persoonlijkheid die passie, energie en uitmuntendheid in uitvoering brengt in zijn/haar werk
  • Vloeiend in Engels (mondeling en schriftelijk) en ten minste één andere Europese taal (mondeling en schriftelijk). Kennis van andere Europese talen is een pluspunt.

Wij bieden                                                                                                                                                          

Als je wilt werken voor een ambitieuze, jonge, dynamische en internationale organisatie, dan zijn wij de juiste werkgever voor jou! Wij bieden:

  • Een snel groeiende innovatieve ondernemende omgeving en een geweldig team
  • Alle mogelijkheden om onderscheidend te zijn bij het opzetten data management en data analyse
  • Een internationale organisatie met een essentiële rol in de voorziening van geneesmiddelen, diagnostica en medische hulpmiddelen

Heb je interesse voor deze vacature en beschik je over de kwalificaties en vaardigheden die wij nodig hebben? Stuur dan je CV met motivatiebrief in het Engels naar HR-NL@movianto.com t.a.v. Floris van Haselen, Business Development Director van Walden.

Graag ontvangen wij uw sollicitatie voor deze vacature 15 juli 2021.

_________________________________________

Quality Manager (RP) (fulltime) – Eurotranspharma Netherlands

De Quality Manager is een nieuwe functie binnen Eurotranspharma Netherlands en deze mag jij in samenwerking met de huidige Quality medewerker, de Quality Manager van onze locatie in Aalst (B) en het management vorm gaan geven! In deze functie ga jij er voor zorgen dat de kwaliteit binnen Eurotranspharma Netherlands naar een hoger niveau wordt gebracht.

Ben je bekend met (internationale) logistieke dienstverlening in de Healthcare sector en houd je van een dynamische baan? Dan is deze rol je op het lijf geschreven. Samen met onze opdrachtgevers dragen wij dagelijks bij aan de gezondheid van mensen vanuit ons kwaliteitsbewustzijn ‘Making Healing Happen’.

Alle werkzaamheden verricht je conform de GDP en ISO richtlijnen. Tenslotte doe je dit allemaal op een veilige en milieubewuste manier.

De werkzaamheden

  • Je draagt zorg voor een goed werkend en effectief kwaliteitsmanagementsysteem (Change control, Deviatie management, Documentatie management, Training, Risicoanalyses, Zelfinspectie etc);
  • je zorgt voor naleving van Eurotranspharma procedures, ISO 9001 en ISO 13485, evenals GDP-wetgeving en verwachtingen/vereisten van regelgevende instanties als Responsible Person (RP);
  • je draagt zorg voor het kwaliteitstoezicht voor het opleidingsprogramma voor medewerkers;
  • deelnemen en uitvoeren van (interne, zelf-) inspecties en audits;
  • je draagt zorg voor kwalificatie/validatie van systemen/processen/voertuigen;
  • je handelt klachten en afwijkingen af;
  • je draagt zorg voor de traceerbaarheid van de producten;
  • je draagt zorg voor het kwaliteitstoezicht op leveranciers en je voert leveranciersaudits uit;
  • je past hoge ethische normen toe bij onze klanten;
  • je zorgt ervoor dat aan alle wettelijke verplichtingen van Goede Distributie Praktijken (GDP) wordt voldaan als RP;
  • je geeft Quality en GDP trainingen en geeft advies bij procesverbeteringen en biedt ondersteuning bij het implementeren ervan;
  • en uiteindelijk draag je zorg voor goede uitvoering van milieurichtlijnen en –voorschriften.

Wij vragen
Eurotranspharma is gebouwd op onze 5 kernwaarden: Kwaliteit – Klantgerichtheid – Integriteit – Innovatie – Vreugde. Wij verwachten dan ook dat onze nieuwe collega deze kernwaarden draagt!

  • HBO/WO Logistiek of Kwaliteitsmanagement of vergelijkbaar;
  • een master in de industriële farmacie, farmaceutische wetenschappen, geneeskunde, diergeneeskunde, chemie, biologie of biomedische wetenschappen is een pre;
  • erkenning als RP (verantwoordelijk persoon voor GDP);
  • enkele jaren ervaring in Quality Management, leidinggevende ervaring is een pre;
  • je hebt ervaring met CAPA-, deviatie- en change-control management;
  • je bezit uitstekende analytische vaardigheden en het vermogen om problemen kritisch te benaderen;
  • je bent integer en handelt ethisch verantwoord;
  • je stelt normen aan kwaliteit;
  • zelfstandig of in teamverband werken gaat je goed af;
  • je bent een stevige persoonlijkheid;
  • onze slogan “first time right” is ook de jouwe;
  • je Engels is goed, zowel schriftelijk als mondeling;
  • je beschikt over goede Excel vaardigheden;

Wij bieden
Als jij wil werken bij een ambitieuze, jonge, dynamische en internationale organisatie dan zijn wij de juiste werkgever voor jou! We bieden:

  • Een informele, gezellige, hardwerkende, gedreven en succesvolle werkomgeving;
  • aandacht voor scholing en ontwikkelmogelijkheden;
  • werken in een bedrijf waar kwaliteit voor kwantiteit gaat – First Time Right;
  • werken bij een bedrijf waar successen worden gevierd en waar iedereen even belangrijk is;
  • waar we geven om diversiteit en waar we maatschappelijk betrokken zijn;
  • ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open!;
  • een goed arbeidsvoorwaardenpakket;
  • uitdagend werk om helemaal in op te gaan, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent;

Ben je enthousiast geworden? Stuur dan je cv met een korte motivatie naar HR-NL@movianto.com
Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Peter Roelands, Managing Director Eurotranspharma Benelux, via +32 (0)498259801 of met Steffi Beerens, Quality Manager Eurotranspharma België via+32 (0)495/25.98.01 Je sollicitatie ontvangen wij graag voor 5 juli 2021.

_________________________________________

Acquisitie naar aanleiding van deze vacatures wordt niet op prijs gesteld.

Movianto